Skip to main content

My Blog is Poppin', My Blog Be Cool

All the boys keep jockin', they chase me after school.....Myyyyyy lipglooosssss........

Oh, sorry, I got carried away.

Some of you may have noticed my pretty fantastic new blog layout and guess what? It's MINE, all MINE and one of a kind. It ain't no "free blogger layout", my shit be fo' reals yo!
As you all know, I'm totally obsessed with Hello Kitty and I came across this awesome Hello Kitty Tokidoki stuff and bickety bam, a new obsession was born. It's about the cutest stuff I've seen in a super long time. Just look at it!!!
Anyhow, I was talkin' to Brandy at Stitchblade Designs about how played out (yo) my blog was since I knew I was like one of 145,239 people that had the same exact layout and she said she could fix me right up and that she did. It's really amazing how she works. You give her a few basic ideas and she can just run with it. I love Brandy, and the work she does never ceases to amaze me.

...and yeah, my new blog, it's freakin awesome.......and my new TokiDoki obsession, it's gonna be expensive. I'm already workin' on next year's Christmas list, because that shit don't come cheap! The camera case is first on my list!

Comments

Stitchblade said…
Dang...I guess I will post a comment saying how rad your blog is...:)
Anonymous said…
It was very interesting for me to read that article. Thank you for it. I like such topics and everything that is connected to them. I would like to read more on that blog soon.

Popular posts from this blog

Where I'm At

I have no internet access at work and it's killin' me. It's nuts how hooked on that shit I am! I'm used to havin' Facebook open all day.....chattin' with friends, lookin' at all the stupid shit posted.....no mas. One day, I'm gonna go missin' and my new co-workers are gonna find me huddled in a corner rockin' back and forth droolin' on myself mumblin' somethin' about Facebook destroyin' my life. I hope they just put me outta my misery right then and there.......

Unfortunately, my blog's gonna take the biggest hit. I've always blogged from from work. It was nice and quiet and I could THINK which is somethin' that's dang near impossible to do at home. This whole havin' a husband and kids thing doesn't really afford me the time or the quiet I need to write.

Today though I decided I don't really care about all those hours of Facebook updates. They were amusing at work, but once I'm at home, ehhh...…

Speakin' of Idiocy

When I was 14, a friend told me they had taken the word gullible out of the dictionary. I asked "why?"..... she said "You're so gulllible"...I said "yeah, whatever...now why did they take the word out of the dictionary?" Again, she said "You're so gullible." ........"fine, I'm gullible...now why the hell'd they take the damn word outta the diction....."
Then it hit me. I got it. I'd never felt more like an idiot than I did at that very moment.
I'd like to think of myself as a pretty smart chick....maybe not in the book sense, but at least in COMMONsense. However.....I took things to a whole new level of idiocy that day....and I ain't proud to say it, but I FAR surpassed that today...and despite the fact that I haven't blogged in MONTHS, I felt the need to share just what a gullible idiot I can be.
.....and so it goes.....
Today on my lunch break I picked up a Creative Loafing. I'm just readin'…

Adam's Obit and Guestbook

The AJC posted an awesome article about Adam and Saturday night. Somebody finally got it right....mostly. Like everything else, it'll make you cry.

His Obituary has also been posted. There are a lot of great positive messages that have been left in the Guestbook.


A friend of mine sent me this picture from Saturday night. There's a lot I'd like to say about it, but it just ain't comin' out yet.



The viewing will be at Wages Funeral home on 78, Tuesday from 4pm-8pm.The Funeral will be Wednesday at 11am at Wages with burial @ 5pm in Leesburg, Ga.Wages Funeral Home, 3705 Highway 78 W, Snellville, GA 30039, (770) 979-3200