Skip to main content

Dirt, Jello Shots and Pure Deliciousness!

This past weekend was the Hot Rodz & Hillbillyz show that I have been not so patiently waiting for. If I haven't mentioned it before (which I'm sure I have), I had the TIME OF MY LIFE at this show last year and was waiting on pins and needles for it to get here this year!

The Big Wheel Bitches had our very first bake sale and we made out like bandits! We had all kinds sweet goodness! Just look at these apples!

along with all of my jello shots (which I think we consumed just as much as we sold!).We packed my car slap ass full of girls, cranked up a little old school rap,
and hauled ass down the dirt track until I thought my poor Bess was gonna fall apart. What makes it even better though, this year a friend of mine drove her awesome pink and black Comet so her and I got to go head to head on the track.

I left her in my dust time and time again! You could here her crying about losing from miles around! Yeah, right. Who am I kidding? She spanked me....over and over, but holy hell did we have a good time! By the end of it all we had a cheering section. Yeah, we know we're awesome! What's NOT awesome about two cars full of girls, boys and blue gorillas racing on a dirt track?
I can't WAIT for next time!

Comments

Loopy said…
That.Looks.Like.The.Best.Time.EVER!
Nothing goes together better than hot cars and candy apples...

Popular posts from this blog

Where I'm At

I have no internet access at work and it's killin' me. It's nuts how hooked on that shit I am! I'm used to havin' Facebook open all day.....chattin' with friends, lookin' at all the stupid shit posted.....no mas. One day, I'm gonna go missin' and my new co-workers are gonna find me huddled in a corner rockin' back and forth droolin' on myself mumblin' somethin' about Facebook destroyin' my life. I hope they just put me outta my misery right then and there.......

Unfortunately, my blog's gonna take the biggest hit. I've always blogged from from work. It was nice and quiet and I could THINK which is somethin' that's dang near impossible to do at home. This whole havin' a husband and kids thing doesn't really afford me the time or the quiet I need to write.

Today though I decided I don't really care about all those hours of Facebook updates. They were amusing at work, but once I'm at home, ehhh...…

Adam's Obit and Guestbook

The AJC posted an awesome article about Adam and Saturday night. Somebody finally got it right....mostly. Like everything else, it'll make you cry.

His Obituary has also been posted. There are a lot of great positive messages that have been left in the Guestbook.


A friend of mine sent me this picture from Saturday night. There's a lot I'd like to say about it, but it just ain't comin' out yet.



The viewing will be at Wages Funeral home on 78, Tuesday from 4pm-8pm.The Funeral will be Wednesday at 11am at Wages with burial @ 5pm in Leesburg, Ga.Wages Funeral Home, 3705 Highway 78 W, Snellville, GA 30039, (770) 979-3200

$13 Tattoos at 13 Roses in East Atlanta....On Friday the 13th

Friday the 13th is upon us again! The most unluckiest of all days. Mwuahahahahah!!!!

HOWEVER, you can turn it around and make it your LUCKIEST day, because 13 Roses Tattoo Parlour in East Atlanta is having their $13 tattoo special! No, you didn't read wrong....THIRTEEN FREAKIN' DOLLARS (+ a $7 lucky tip). You gotta 20? You gotta tattoo!

The artists in the shop have drawn up 13 different designs to choose from and they all incorporate the number 13. Last year, a friend of mine got a little bat with the number 13 in it and it was pretty flippin' sweet! You wanna know what there is to chose from this year? You gotta get your sweet ass down there and see for yourself!

It's first come first serve. You get put on a list, your not able to choose the artist (ya git who ya git, but they're all pretty awesome!), you pick one of the 13 designs they have and bickety freakin' BAM.....you got yer tattoo!
Seriously you could totally make a day/night outta this! The doors will be …