Skip to main content

Posse's On Broadway!

Tattoos, Sir-Mix-A-Lot, wine out of a jug, pixie sticks, dancin' at the gay bar, Sharpie markers and good lord so much more......

We all met in E. Atlanta Friday for our girls night out. First on the agenda was to get on the list for our $13 tattoo at 13 Roses. The wait wasn't half as bad as I expected and everyone there was super awesome! Sir-Mix-A-Lot was cranked so we pretty much had a dance party. We all got holy taco tattoos (except one person that's totally lame and shall remain anonymous.....um, melissa) and we had our lips redone.
Tim McGrath, bless his heart had to deal with all of us at once. He's one of the nicest guys ever and had all of us finished up lickey split.
See the cheesy poo???? Dang, I freakin' love tacos.
This is how he got paid. By the time we left, he had all kindsa bills back there.
Once we were all done, we headed back downstairs to the Flat Iron to meet up with the rest of the girls, but stopped in the bathroom first. When Chewy was sittin' on the toilet, she looked up at the wall and said "holy, shit.....I think that's me!". Seriously, I laughed so hard I about peed myself. THAT was amazing. Maybe one day someone will think I'm awesome engough to draw a picture of me.....
We talked to some business and had some drinks....well, lots of drinks.
We went to just about every bar in East Atlanta. I think by far Mary's was the most fun. I mean really, what's not fun about a gay bar? I even ran into a mini Chuck Liddell there. I loved him.....my little mini Chuck.

More drinkin'.......

We got a little carried away with the Sharpies. It's not so funny to draw a moustache on a boy, but a BUTTstache???? Uh yeah.....funny.
I think we're gonna have to do this again sometime real soon.

Comments

jylie. said…
A few weeks back we went on to the gay bars, too and had a dance party fever! The lady bars play better music than any place in the damn Village, dude.

And I'll agree, Tim is the best and so is the Mrs. I love that they moved six houses down from me!
Anonymous said…
Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Popular posts from this blog

Where I'm At

I have no internet access at work and it's killin' me. It's nuts how hooked on that shit I am! I'm used to havin' Facebook open all day.....chattin' with friends, lookin' at all the stupid shit posted.....no mas. One day, I'm gonna go missin' and my new co-workers are gonna find me huddled in a corner rockin' back and forth droolin' on myself mumblin' somethin' about Facebook destroyin' my life. I hope they just put me outta my misery right then and there.......

Unfortunately, my blog's gonna take the biggest hit. I've always blogged from from work. It was nice and quiet and I could THINK which is somethin' that's dang near impossible to do at home. This whole havin' a husband and kids thing doesn't really afford me the time or the quiet I need to write.

Today though I decided I don't really care about all those hours of Facebook updates. They were amusing at work, but once I'm at home, ehhh...…

Adam's Obit and Guestbook

The AJC posted an awesome article about Adam and Saturday night. Somebody finally got it right....mostly. Like everything else, it'll make you cry.

His Obituary has also been posted. There are a lot of great positive messages that have been left in the Guestbook.


A friend of mine sent me this picture from Saturday night. There's a lot I'd like to say about it, but it just ain't comin' out yet.



The viewing will be at Wages Funeral home on 78, Tuesday from 4pm-8pm.The Funeral will be Wednesday at 11am at Wages with burial @ 5pm in Leesburg, Ga.Wages Funeral Home, 3705 Highway 78 W, Snellville, GA 30039, (770) 979-3200

$13 Tattoos at 13 Roses in East Atlanta....On Friday the 13th

Friday the 13th is upon us again! The most unluckiest of all days. Mwuahahahahah!!!!

HOWEVER, you can turn it around and make it your LUCKIEST day, because 13 Roses Tattoo Parlour in East Atlanta is having their $13 tattoo special! No, you didn't read wrong....THIRTEEN FREAKIN' DOLLARS (+ a $7 lucky tip). You gotta 20? You gotta tattoo!

The artists in the shop have drawn up 13 different designs to choose from and they all incorporate the number 13. Last year, a friend of mine got a little bat with the number 13 in it and it was pretty flippin' sweet! You wanna know what there is to chose from this year? You gotta get your sweet ass down there and see for yourself!

It's first come first serve. You get put on a list, your not able to choose the artist (ya git who ya git, but they're all pretty awesome!), you pick one of the 13 designs they have and bickety freakin' BAM.....you got yer tattoo!
Seriously you could totally make a day/night outta this! The doors will be …